חומצה היאלורונית לשקעים מתחת לעיניים

הגוף שלנו מייצר שורה של חומרים ששומרים על המראה הצעיר והמתוח שלנו בגיל צעיר ועם השנים ייצורם מידלדל ומתמעט, אחד החומרים האלה נקרא חומצה היאלורונית. ההיאלורנן נמצא ברקמות החיבור ואחראי לגמישות ולאלסטיות של העור שמאפיינת את הגיל הצעיר וזה מה שרוצים להחזיר לפנים בהזרקה.

איך מתבצע טיפול בשקעים מתחת לעיניים ?

✔️ הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לשקעים מתחת לעיניים ומסביבם כדי ליצור את המלאות והאלסטיות שאפיינו אותם קודם.
✔️ חומצה היאלורונית משמשת חומר מילוי טבעי שהוא חלק מהחומרים שמייצר הגוף באופן טבעי ולכן הוא לא ידחה אותם.
✔️ מדובר בחומר שהוא אינטגרלי לגוף ולאט לאט נספג בתוכו ולכן לאחר תקופה מסוימת יש לחזור ולהזריק אותו כדי לחדש את המילוי.

איך נוצרים שקעים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים ?

יש כמה סיבות שבגללן נוצרים שקעים מתחת עיניים, ואחת מהן היא השקע שנוצר כתוצאה מהידלדלות של החומרים הטבעיים שיוצרם את המראה המלא המתוח והחלק שיש לפנים. במקרה הזה, מדובר בחומצה היאלורונית שכבר לא מחזיקה את הרקמות של התאים גמישים ואלסטיים ולכן הם שוקעים פנימה לתוך הגולגולת ולא מתוחים כלפי חוץ. השקע נראה כהה בגלל הצללים שנופלים עליו מהחלקים הגבוהים יותר סביבו ולכן הם נראים כהים ולא אסתטיים.

מילוי שקעי עיניים עם חומצה היאלורונית

איך לדעת שהזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מתאימה לי?

אם אתם סובלים משקיות מתחת לעיניים ורואים ירידה משמעותית בנפח מסביב לעיניים, השקעים מתחת לעיניים כהים ולא אסתטיים אז הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים בהחלט תתאים לכם! חשוב לזכור שהאזור ליד העיניים הוא מאוד רגיש, ומאוד לא מומלץ לבצע ניתוחים באזור. חומצה היאלורונית היא הפתרון הבטוח ביותר במקרה הזה.

משך הטיפול

הטיפול לא אורך יותר משעה ולאחר מכן אפשר לחזור לשגרה. טיפול החומצה היאלורונית נעשה רק על ידי רופא, אין צורך בהכנות מיוחדות משום שמדובר בהזרקות שנחשבות שטחיות יחסית אל מתחת לפני העור ולרקמות החיבור.

מתי רואים תוצאות ולכמה זמן הן נשמרות ?

את התוצאות רואים מיד לאחר ההזרקה של החומצה ההיאלורונית מתחת לעיניים. חלק מהתוצאות משפיעות לאורך זמן רב אבל בדרך כלל לאחר הטיפול החומצה הולכת ונספגת בגוף בתקופה של שנה עד שנתיים, כל מטופל והקצב שלו. בקליניקה ידאגו לבדוק את סוג העור ויתנו לכם השערה מדויקת יותר לגבי משך הזמן הצפוי.

הנחיות הקליניקה לאחר מילוי שקעים מתחת לעיניים

ההמלצות הן לחזור לשגרה אם כי בזהירות וכמובן שלא לעשות משהו דרסטי בפנים או להיחשף לטמפרטורה קיצונית. קחו בחשבון שלא כדאי לעבור את הטיפול קרוב מדי לאירוע שחשוב לך להיראות בו טוב ורגיל. זמן ההחלמה משתנה אבל בדרך כלל קצר מאוד. בקליניקה ידאגו לתת הסבר בהתאם לכל מטופל וסוג העור והבעיה שלו.

תופעות לוואי לאחרי מילוי שקעים מתחת לעיניים

לא אמורות להופיע תופעות לוואי לאחר הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים. בקליניקה תקבלו מידע נוסף ומקיף יותר, בהתאם לכל מקרה ולכל מטופל. תופעות הלוואי משתנת כמובן ממטופל למטופל לפי הרגישות שלהם, ולכן חשוב למסור מידע רפואי מלא לרופא שמזריק לכם ועובר אתכם על התהליך וההסברים. להזרקה יכולות להיות תופעות לוואי כמו נפיחות שיורדת תוך יום.

מחיר למילוי שקעים מתחת לעיניים

המחיר משתנה בהתאם למקרים ספציפיים, אך העלות למזרק חומר הוא כ-1800 ש"ח. בייעוץ עם הקליניקה תקבלו הצאת מחיר בהתאם להתוצאות שאתם מחפשים. בנוסף תקבלו מידע נוסף ואבחון התחלתי של המצב.

האם יש אחריות?

כן, לטיפול אצלנו יש אחריות כשהוא נעשה על ידי אנשי רפואה מוסמכים ומקצועיים, רצוי לעשות את זה רק במרפאות מורשות שבהן רק רופאים מזריקים את החומרים ובעלי ההכשרה לעשות זאת. יש להשתמש רק בחומרים והמכשור האיכותיים ביותר בשביל תוצאות טובות וללא סיכונים.

דילוג לתוכן