מתיחת פנים בחוטים

כוח המשיכה פועל גם על הפנים שלנו וגורם עם הזמן לנפילת הרקמות הרכות של הפנים: השומן בלחיים והעור כלפי מטה. כך קורה גם בצוואר. התופעה מתחילה סביב גיל 40-50 אז אפשר לראות ריקון של הלחיים והצטברות עור ושומן בחלק התחתון של הפנים. אם בעבר הפתרון למצב היה מתיחת פנים בניתוח, היום ישנו טיפול פשוט שאינו פולשני של מתיחת פנים בחוטים- מתיחת פנים ללא ניתוח.

מהי מתיחת פנים בחוטים ?

הניסיונות למצוא תחליף לניתוח לצורך מתיחת פנים והרמת עור הפנים החלו כבר לפני כעשרים שנה. גם אז נעשו ניסיונות להגיע לתוצאה באמצעות חוטים. הבעיה היתה החומר ממנו היו עשויים החוטים. בעבר החוטים היו עשויים מחומר שאינו נמס, מה שגרם לבעיות וזיהומים בעור. עם מציאתו של חומר נמס חל שינוי משמעותי והטיפול הפך להיות מבוקש ובעל אפקט מוצלח מאוד. מעבר לכך שהחוטים נמסים וכך לא גורמים לבעיות, הם גם מעודדים יצירת קולגן ואלסטין, החלבונים השומרים על חיוניותו של העור. מתיחת פנים עם חוטים נעשית עם חוטים נמסים עשויים חומרים כמו חומצה פולילקטית, פוליקפרולקטון או פולידיאקסנון. על החוט שזורים מעין קונוסים שמטרתם למשוך את העור. עם הזמן נוצרת רקמת חיבור והעור נשאר במצב מתוח גם לאחר שהחוט מתכלה ונמס.

למי מתאים הטיפול ?

הטיפול מתאים לאנשים שהחלה נפילה של העור בפנים ויצירת קמטים, אך עדיין לא ברמה מתקדמת. טיפול הרמת פנים בחוטים הוא טיפול קל משמעותית וידידותי ביחס לניתוח אך גם השפעתו קלה יותר. הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית, יכולים להיות כאבים מספר ימים – עד שבועיים. הטיפול מתאים הן  למתיחת עור הפנים והן למתיחת הצוואר והדגשת קו הלסת.

האם יש צורך בהכנות מיוחדות לטיפול ?

אין כמעט הכנות שיש לבצע לקראת הטיפול. מומלץ לשטוף את הפנים במים וסבון נוזלי לפנים ולא להתאפר לפני הטיפול. בנוסף רצוי לא לקחת, במידה והדבר אפשרי, תרופות לדילול הדם לפני הטיפול כי יתכנו שטפי דם אחריו. בנוסף לא לקחת תוספים כמו אומגה 3. עם זאת אין להפסיק תרופה חיונית.

איך בדיוק מתבצע הטיפול ?

בשלב ראשון ייעשה צילום של הפנים מזוויות שונות על מנת לתכנן את מיקום ואופן הכנסת החוטים. לאחר מכן יעברו הפנים ניקוי יסודי ויסומנו וקטורים שהם פסי ההרמה. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית. היא ניתנת במספר נקודות על הפנים. לאחר מכן נעשים חתכים זעירים בעור דרכם מוכנסים החוטים אל תוך הרקמה התת עורית ובעזרת מחט דקה וחד פעמית החוט נמשך כלפי מעלה. השלב האחרון הוא גזירת קצוות החוטים.

כמה עולה מתיחת פנים בחוטים ?

מתיחת פנים בחוטים מחיר תלויה במצב הפנים ועד כמה הם זקוקים למתיחה והרמה. ככל שמצב הנפילה התחלתי יותר כך יהיה צורך בפחות חוטים, הטיפול יהיה קל ומהיר יותר ובהתאם לכך גם המחיר יהיה זול יותר. המחיר ההתחלתי הוא בסביבות ה 5000 שקלים והוא יכול גם להגיע ולהיות מעל 10,000 שקלים. חשוב קודם כל לבדוק שמדובר על קליניקה מורשית ומפוקחת אשר אצלה רק רופא מבצע את הפעולה ועושה שימוש בחומרים הטובים ביותר ובציוד חדשני שיבטיחו תוצאות מעולות לאורך זמן.

הפנים מתחילים להראות סימני נפילה? אל תחכו. אנו בפייס איט מציעים טיפול מקצועי וליווי מלא בתהליך. צרו קשר בכל שאלה או בקשה.

מתי אפשר לראות תוצאות וכמה זמן מחזיק הטיפול ?

את התוצאות ניתן לראות באופן מיידי אך האפקט יגיע לשיאו לאחר 3-4 שבועות. על הטיפול מומלץ לחזור לאחר חצי שנה עד תשעה חודשים, אך ישנו גם אפקט מצטבר, כלומר התוצאות לאחר שלושה טיפולים יהיו טובות מאשר התוצאות לאחר טיפול אחד.

פייס איט קליניקה לאסתטיקה
דילוג לתוכן